به وب سایت بیمارستان راضیه فیروز خوش آمدید
034-32228484
کرمان، خیابان مطهری غربی
جستجو

امکانات رفاهی و تکنولوژی های پزشکی

بیمارستان خصوصی راضیه فیروز با بیش از 50 سال سابقه درخشان آماده است تا خدمات درمانی جامع و قابل اطمینانی در حوزه توریسم درمانی به بیماران بین الملل ارائه نماید. دریافت مجموعه خدمات معاینه، پیشگیری، تشخیص و درمان و خدمات اقامتی و رفاهی مطلوب، شرایطی ایده ال جهت درمان و سپری نمودن دوران نقاهت در بیمارستان راضیه فیروز فراهم نموده است.

در حال حاضر بیمارستان راضیه فیروز با دارا بودن پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات پزشکی در رشته های تخصصی قلب و عروق، ارتوپدی، جراحی های پلاستیک و زیبایی، جراحی های لاپاراسکوپی و لاغری و جراحی عروق آماده پذیرش بیماران بین الملل و ارائه خدمات درمانی در این رشته ها می باشد.

استفاده از تکنولوژی‌های مدرن در فرآیند تشخیص و درمان و همچنین فضای آرام و دوست داشتنی در قالب سویت های ویژه و اتاق های خصوصی این امکان را فراهم نموده تا برترین خدمات درمانی، پزشکی و اقامتی به بیماران ارائه شود.

برترین مرکز قلب و عروق جنوب شرق کشور

از جمله موارد ویژه که بیمارستان راضیه فیروز را بعنوان برترین مرکز قلب و عروق جنوب کشور متمایز میکند برخورداری از موراد ذیل است :

  • برترین مرکز سی تی آنژیوگرافی جنوب شرق کشور مجهز به دستگاه سی تی آنژیوگرافی 256 اسلایس زیمنس آلمان
  • 2 اتاق عمل آنژیوگرافی پیشرفته در مجاورت بخش Post cath lab
  • انجام عمل های قلب باز در اتاق عمل قلب با بهره مندی از برترین وسایل و تجهیزات مصرفی روز دنیا
  • فعال بودن بخش های ICU قلب، CCU، بخش جراحی قلب، اورژانس قلب و عروق و……
  • حضور برترین پزشکان قلب و عروق بصورت 24 ساعته در بیمارستان

 بیماران می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق قسمت تماس با ما با کارشناس IPD بیمارستان در ارتباط بوده یا مدارک و اطلاعات پزشکی خود را از طریق پست الکترونیک ارسال نمایند.