به وب سایت بیمارستان راضیه فیروز خوش آمدید
034-32228484
کرمان، خیابان مطهری غربی
جستجو
بخش اورژانس

بخش اورژانس

بخش اورژانس

بخش اورژانس در طبقه همكف و در ضلع شرقی بیمارستان راضیه فیروز واقع شده و داراي دو درب ورودی و خروجی است. کلیه پرستاران بخش اورژانس آگاهي هاي لازم در زمينه مراقبت ويژه، احياء قلبي ريوي و ترياژ بيماران  را دارا می باشند.

این بخش داراي 7 تخت فعال، فضاي ترياژ، تخت اطفال، اتاق ايزوله عفونی و ایزوله اعصاب و روان، اتاق مخصوص عمليات احياء، اتاق عمل اورژانس و اتاق معاینه بوده که شامل كليه امكانات مورد نياز جهت ارائه خدمات درماني به بيماران است. همچنین سه عدد از تخت های اورژانس مجهز به مانيتور پرتابل و سانترال جهت كنترل و درمان بيماران قلبي مي باشد.

بخش اورژانس بیمارستان راضیه فیروز 24 ساعته فعال بوده و بيماران بلافاصله پس از مراجعه توسط پزشك ويزيت و اقدامات درماني، تشخيصي و مراقبتي لازم برای آنها صورت می پذیرد. برخورداری ازآمبولانس مجهز، حضور پزشك عمومی و متخصص اطفال مقيم و تماس با پزشک آنکال در سایر تخصص ها در صورت نیاز از نکات قابل توجه این بخش است.

تجهیزات بخش:

ونتیلاتور، مانیتورینگ، EKG، وارمر، پمپ سرم، الکتروشک، انکوباتور نوزاد، دستگاه ساکشن و اکسیژن سانترال و پرتابل، آمبولانس مجهز و 3 عدد ترالی اورژانس (ترالی کد99)


پزشكان عمومی اورژانس:
آقای دکتر رشیدیآقای دکتر واحد
خانم دکتر مظفری نژادآقای دکتر ثابت
آقای دکتر هزاردستانآقای دکتر مستقیمی
آقای دکتر شمسی زادهخانم دکتر حقانیت
خانم دکتر عبدالهیخانم دکتر سالارکیا
خانم دکتر محمدیخانم دکتر آرمین

رياست بخش اورژانس:

آقای دکتر احمد شاکری (متخصص داخلی قلب و عروق)

شماره تماس:32228484 داخلی 265