به وب سایت بیمارستان راضیه فیروز خوش آمدید
034-32228484
کرمان، خیابان مطهری غربی
جستجو
کلینیک لیزر و زیبایی

کلینیک لیزر و زیبایی

کلینیک لیزر و زیبایی بیمارستان راضیه فیروز، از مجرب ترین مراكز ليزر رفع موهای زائد و زيبايى است که با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تلاش نموده است خدمات مؤثر، ايمن و بدون عارضه‌اي به مراجعين ارائه نماید.

 در این کلینیک رفع موهای زائد با جدیدترین دستگاه الکساندرایت انجام شده که برای تمامی تیپ های پوستی قابل استفاده است.  ارائه خدمات مطلوب، اثربخشي دستگاه ليزر، بدون کمترین عوارض و درد و نیاز به ژل و استفاده از انرژی ایمن با سرعت بالا از نکات قابل توجه این مرکز است.

همچنین در این مرکز با استفاده از دستگاه لیزر مونالیزاتاچ که جدیدترین و کاملترین تکنولوژی لیزر است برای کاربردهای درمانی و زیبایی زنان مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه مونالیزا تاچ روش غیرتهاجمی برای درمان بیماری های تکرر و بی اختیاری ادرار، درمان عفونت های مکرر، سوزش، خشکی و خارش واژن، مقاربت دردناک، خروج هوا از واژن، شلی واژن در اثر زایمان طبیعی، آتروفی واژن و زگیل تناسلی است. هچنین خدمات زیبایی لابیاپلاستی، کوچک کردن لابیا، روشن کردن و بلیچینگ ناحیه تناسلی، افزایش سفتی و قوام بافت واژن، بهبود استریاها و خطوط بعد از زایمان و جوانسازی واژن نیز صورت می گیرد.

مراجعین می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت علاوه بر مراجعه حضوری با شماره 03432228484 یا 09100848544 تماس حاصل نمایند.

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *