به وب سایت بیمارستان راضیه فیروز خوش آمدید
034-32228484
کرمان، خیابان مطهری غربی
جستجو
اتاق عمل قلب

اتاق عمل قلب

اتاق عمل قلب

اتاق عمل قلب بیمارستان راضیه فیروز در طبقه اول و داخل دپارتمان قلب و عروق واقع شده است. مرکز فوق تخصصی قلب و عروق دارای 2 اتاق عمل قلب مجزا با کلیه امکانات و تجهیزات پیشرفته جراحی از خرداد ماه سال 1393 راه اندازی شده و تاکنون بیش از 800 بیمار تحتعمل جراحی قلب قرار گرفته اند. در این مرکز تمام جراحی های قلب از جمله جراحی ترمیم و تعویض دریچه آئورت، دریچه میترال و دریچه تریکوسپید، جراحی آنوریسم آئورت و جراحی بای پس عروق کرونر قلببا مدرن ترین تجهیزات و برترین برندها و وسایل مصرفی موجود در دنیای پزشکی برای بیماران انجام میگیرد. عمل بای پس عروق کرونر قلب که از رایج ترین جراحی های قلب در دنیاست در این مرکز با استفاده از روش EVH (آندوسکوپی) انجام شده که در جنوب شرق کشور تنها در مرکز فوق تخصصی قلب و عروق بیمارستان راضیه فیروز صورت می گیرد.

تجهیزات و امکانات:

بخش شامل جدیدترین ابزار و وسایل جراحی، پیشرفته ترین دستگاه پمپ قلبی و ریوی، بالون پمپ، به روز ترین تجهیزات بیهوشی شامل دستگاه بیهوشی، بالن پمپ، دستگاه آندروسکوپی، دستگاه بیهوشی، الکتروشوک، کوتر، ساکشن پرتابل، دستگاه سربرال اکسی متری، دستگاه ACT،ABG، دستگاه عمق سنج بیهوشی و… است

برخورداری از مجهزترین اتاق های عمل قلب، حضور پزشکان فوق تخصص قلب و عروق، پرسنل آموزش دیده در کنار سایر امکانات و بخش های تشخیصی و درمانی و همچنین فضای آرام و بدون استرس از جمله ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه می باشد.

رئیس بخش جراحی قلب:

اقای دکتر مسعود دیلمی (فوق تخصص جراحی قلب و آنوریسم آئورت)

جراحان:
دکتر مسعود دیلمیفوق تخصص جراحی قلب و آنوریسم آئورت
دکتر فرخ بنی اسدیفوق تخصص جراحی قلب
دکتر رضا محمد امینیفوق تخصص بیهوشی قلب و مراقبت های ویژه
دکتر سها مهرابیفوق تخصص بیهوشی قلب و مراقبت های ویژه