به وب سایت بیمارستان راضیه فیروز خوش آمدید
034-32228484
کرمان، خیابان مطهری غربی
جستجو
رادیولوژی

رادیولوژی

بخش رادیولوژی بیمارستان راضیه فیروز با در اختیار داشتن پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا(دستگاه تصویر برداری دیجیتال DDR)، توانمندی تکنسین ها و پرسنل مجرب و آموزش دیده موفق به کسب استاندارهای بین المللی و کشوری در جهت خدمات رسانی به بیماران گردیده است.

در این بخش خدمات تصویربرداری به بیماران ارتوپدی، کلیه و مجاری ادراری، داخلی، جراحی عمومی، جراحی اعصاب، داخلی اعصاب و… انجام می شود. واحد رادیولوژی بیمارستان راضیه فیروز علاوه بر پذیرش بیماران سرپایی از خارج از بیمارستان و واحد اورژانس آماده تصویربرداری از بیماران بستری نیز می باشد که جهت رفاه حال بیماران بد حال امکان تصویربرداری پرتابل بر بالین بیمار نیز وجود دارد.

همچنبن به منظور حفظ امنیت بیماران و همراهان در برابر اشعه ایکس با انجام حداکثر پروتکل های امنیتی از جمله سرب کوبی دیوارها و درب های اتاق رادیوگرافی و استفاده از شیلدها و حفاظ های سربی، این مرکز موفق به کسب تمامی مجوزهای امنیتی از سازمان انرژی اتمی و علوم پزشکی شده است.

بخش رادیولوژی به صورت شبانه روزی فعال بوده و مراجعین محترم می توانند جهت اخذ نوبت علاوه بر مراجعه حضوری از طریق شماره تماس ذیل اقدام نمایند. 

مسئول فنی بخش رادیولوژی :

آقای دکتر امین مرادی ( متخصص رادیولوژی و سونوگرافی)

 شماره تماس: 32228484 داخلی 206